Osrednja stran > pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA: tin-design-shop.si
* OSNOVNO O PODJETJU
* POMEMBNI POJMI
* NAROČANJE - POSTOPEK, TEŽAVE PRI NAROČANJU
* RUBRIKA -PIŠITE NAM-
* CENE, DDV
* PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, TJ NAROČILA, NESKLADNOST IZDELKA
* NAKUP FIZIČNE ALI PRAVNE OSEBE
* ZAVRNITEV NAROČILA, REKLAMACIJE, STROŠKI POŠILJANJA/ VRAČANJA
* PRITOŽBE, SPORI
* AVTORSKE PRAVICE
* POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV IN VEČ O PODJETJU
* VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
* PIŠKOTKI
Namen splošnih pogojev poslovanja je opredelitev pojmov in razmerij med podjetjem TIN d.o.o. in naročnikom ter plačnikom izdelkov iz spletne trgovine.
*OSNOVNO O PODJETJU
Spletna trgovina je v lasti podjetja TIN, d.o.o., Kamniška cesta 24a, 1235 Radomlje; namenjena je le kupcem, ki za naslov dostave vpišejo naslov v Sloveniji.
Podjetje TIN d.o.o. je izdelovalec vseh proizvodov, ki jih lahko naročite v spletni trgovini. To so tekstilni izdelki, namenjeni različnim plesom in prostemu času. Naročnik je lahko fizična ali pravna oseba.
Lastnik in ustanovitelj spletne strani tin-design-shop.si si pridržuje pravico kadarkoli, brez predhodnega obvestila, spremeniti spletno stran.
Več nižje na strani.
*POMEMBNI POJMI, ki jih srečate v procesu naročanja:
-športna oblačila, mini komplet, etui, pajkice, dres, bolero…vse to so oblike oblačil, podrobnejši opis je razviden ob fotografiji ali dodatnem opisu ob fotografiji.
-plačnik je fizična ali pravna oseba, ki preko spletne trgovine ali direktno preko e-pošte, telefona naroči izdelek in soglaša s temi Splošnimi pogoji.
-prodajna pot, prodajni kanali: naročilo se lahko izvede preko spletne trgovine, preko telefona, preko e-pošte ali s pismom, poslanim po pošti. Pri tem se ustno ali e-naročilo šteje kot dejansko naročilo v skladu s temi Splošnimi pogoji.
-splošni pogoji: vsakokrat veljavni Splošni pogoji stopijo v veljavo vsakič, ko naročnik po katerikoli poti zaključi naročilo in se naročilo izvede.
-naročanje: sklenitev pogodbe je vsakokratno zaključeno naročilo izdelka preko spletne trgovine ali preko druge možne naštete poti. Zaključeno naročilo je hkrati tudi sprejetje veljavnih opisanih Splošnih pogojev poslovanja.
* NAROČANJE - POSTOPEK, NAČIN PLAČILA ,TEŽAVE PRI NAROČANJU, DOBAVNI ROK
Kako naročite:
1.korak: Izberete želeni izdelek, velikost, barvo, količino.
2.korak: Vpišete nujno potrebne osebne podatke, da vam naročilo lahko pošljemo. Tudi telefonsko številko, da vas lahko v primeru nesporazuma pokličemo ali pošljemo sporočilo.
3.korak: Izberete edini možni način dostave: pošta Slovenija in takoj zatem se odpre možnost izbire plačila: po povzetju, tj ob poštnem prevzemu izdelka ali po predračunu. Na tej strani, v 3.koraku imate tudi obrazec za opombe, ki jih bomo pri naročilu upoštevali. Na isti strani kliknete na tipko: predogled predračuna.
4.korak: Ogled naročila. Ne glede na izbiro plačila, imate v spodnjem delu tega koraka/strani podatke za plačilo, ki veljajo za izbiro plačila po predračunu. Nakup je zaključen, ko kliknete na tipko: Zaključi nakup.
Kupec z zaključnim dejanjem nakupa, to je s pritiskom na tipko ZAKLJUČI NAKUP, potrjuje sprejem splošnih pogojev poslovanja, objavljenih na tej strani. TIN d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji in z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Pridržujemo si pravico, da v primeru suma morebitne zlorabe naročanja izdelkov v spletni trgovini TIN, d.o.o. , naročilo zavrnemo.
Če vas ob prihodu poštarja ni na naslovu, pošiljko prevzamete na vaši pošti. Pogodbo imamo s Pošto Slovenija.
Ponudba naročila z zagotovljeno ceno velja do datuma, ki je zapisan v povzetku naročila, tj 14 dni.
Ugodne ponudbe ali akcije veljajo v času trajanja ponudbe ali akcije, kar je točno razvidno ob opisu ponudbe ali akcije.
Izdelke izdelujemo sproti, pošljemo jih največ v roku 7 dni od naročila. V kolikor bi se zaradi višje sile čas pošiljanja zamaknil, vas o tem obvestimo.
Plačilo po predračunu mora biti opravljeno pred pošiljanjem naročila na vaš naslov.
Če boste imeli pri naročanju težave, nam prosim pišite ali nas pokličite.
Pišite nam na info@tin-design.si ali pokličite na /+386/041*** *** celotna tel.št.na prvi strani.
Naročite lahko preko spletne trgovine, s telefonskim klicem ali preko E-pošte.
* RUBRIKA -PIŠITE NAM-
Tudi v rubriki PIŠITE NAM nam posredujete svoj e-naslov, torej osebni podatek.
E-naslov in vaše vprašanje gresta avtomatično v naš e--predal.
V najkrajšem času vam odgovorimo in ob tedenskem čiščenju e-predala skupaj z vso preostalo e-pošto, ki nam jo ni potrebno hraniti, tudi odstranimo.
* CENE, DDV
Vse cene ki so navedene v spletni trgovini, so v EUR in vsebujejo 22% davek na dodano vrednost. /ddv/.
Pri posameznem izdelku je najprej vidna cena za najmanjši izdelek. Ko odprete atribut z velikostmi, se vidi, za koliko se poviša cena pri večjih velikostnih številkah. Cene se pri različnih atributih lahko spremenijo tudi glede izbire materiala ali enojplastnosti/dvoplastnosti materiala.
Cene pri izdelkih so končne, z že vključenim 22% ddv-jem. Pri nadaljevanju nakupa bo kupec od predogledu računa točne videl cene, znesek poštnine ( nad določeno vsoto (opis na 1.strani) je poštnina brezplačna) in končni znesek za plačilo.
Lastnik in ustanovitelj spletne strani tin-design-shop.si si pridržuje pravico kadarkoli, brez predhodnega obvestila, spremeniti spletno stran. Za naročnike, oziroma kupce izdelkov veljajo cene in pogoji nakupa v trenutku zaključenega nakupa.
* PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, TJ NAROČILA .
* NESKLADNOST IZDELKA
Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe, tj od naročila. Zaradi narave izvedbe naročil /izdelki se šivajo sproti/, mora odločitev o preklicu naročila sporočiti pred pošiljanjem blaga oz. v 24 urah. Če to ne uspe in je naročilo že odposlano, lahko izdelka ne prevzame. O tem, da izdelka ne bo prevzel, mora obvestiti TIN d.o.o., tj izvajalca naročila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice tudi iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Pomembno je, da potrošnik natančno opiše neskladnost blaga in omogoči prodajalcu, da blago pregleda.
prodajalec, tj TIN d.o.o. lahko potrošniku ponudi po vrsti:
-brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga, tj popravilo ali zamenjavo,
-znižanje kupnine ali
-odstop od pogodbe.
Izbira je na strani potrošnika, razen če je izbrani način nemogoč ali povezan z nesorazmernimi stroški.
Ureditev skladnosti se izvede v razumnem roku, tj 30 dni od dneva obvestila o neskladnosti naročila in prejetega izdelka. Če izbrana ureditev ni možna, je potrošnik upravičen do znižanja kupnine ali vračila kupnine, ki se izvede v 8-ih dneh po prejemu zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
* NAKUP FIZIČNE ALI PRAVNE OSEBE
Podjetje TIN, d.o.o. je ustvarjalec vseh izdelkov, ki jih lahko naročite v spletni trgovini. Za izredne želje, ki niso zajete v trgovini, se naročnik (fizična ali pravna oseba, obiskovalec spletne strani) in izvajalec ( TIN d.o.o.) lahko dogovorita posebej, preko E-pošte. Če je naročnik standardnih izdelkov pravna oseba, v naročilo vpiše davčno številko, tj identifikacijsko številko za ddv.
* GARANCIJA, ZAVRNITEV NAROČILA, REKLAMACIJE, STROŠKI POŠILJANJA in VRAČILO KUPNINE
*Garancija: Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 30 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek ali vračilo kupnine na račun naročnika. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.
*Zavrnitev naročila: naročilo lahko prekličete v 24ih urah, pišite nam na info@tin-design.si ali pokličite na /+386/041****** /telefonska številka zaradi zlorab zapisana le 1x, na prvi strani/.
*Reklamacije : naročeni standardni izdelek, ki je bil izdelan v standardni velikosti, lahko v roku 14 dni vrnete. Vrnete lahko le izdelek, ki ni bil nošen, uporabljen, opran, uničen, mehansko poškodovan ali umazan.
V kolikor je kupec v opombe v samem postopku naročanja podal želje, oz. zahteve po posebnem izdelku, izdelka ni mogoče vrniti.
O vračilu se dogovorite pismeno ali telefonsko /info@tin-design.si ali /+386/041695485 /.
*Stroški pošiljanja in vračilo kupnine:
Če kupec želi izdelek vrniti, ker ni v skladu s pričakovanji / zaradi velikosti, barve, dekoracije, drugačnih pričakovanj/, poštnino krije kupec sam. V primeru, da želi kupec odstopiti od sklenitve pogodbe zaradi neskladnosti izdelka, poštnino za vračilo izdelka krije TIN d.o.o..
Lastnik spletne trgovine, to je TIN d.o.o. odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. TIN d.o.o. ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti od nakupa.
V kolikor ste izdelek naročili s plačilom po povzetju, nam prosim sporočite vaš TRR. V kolikor ste izdelek plačali po predračunu, bomo kupnino v največ treh dneh po prejemu paketa nakazali na isti račun, iz katerega je bilo izvedeno plačilo. Vračila možna na naslov: TIN d.o.o. Kamniška cesta 24a, 1235 Radomlje.
V primeru vračila izdelka zaradi skrite napake, izdelek prosim skrbno zapakirajte, napišite vse poštne podatke: pošiljatelja in naslovnika. Naročili bomo PTT prevzem paketa.
V obeh primerih vas prosimo, da nam sporočite, kaj z izdelkom vas je zmotilo, da naslednjič vračilo ne bo potrebno.
* PRITOŽBE, SPORI
Lastniku spletne strani in proizvajalcu vseh izdelkov: TIN d.o.o. je v interesu, da se vsa nesoglasja in vse spore rešuje izvensodno. Ker se vsa prodaja izvaja izključno po Sloveniji, si želimo, da se vse reši mirno in v skladu z obojestranskim zadovoljstvom. Na vašo reklamacijo bomo odgovorili v roku 5ih delovnih dni. Ali bomo reklamacijo zavrnili ali vam bomo ponudili možno rešitev. V kolikor nam v petih delovnih dneh na reklamacijo ne bo uspelo odgovoriti, vam bomo o tem obvestili in rok ustrezno podaljšali..
* AVTORSKE PRAVICE
Vsebina spletnih strani je avtorsko zaščitena. Vse pravice so pridržane. Spletna stran, vsi njeni sestavni deli, besedila in fotografije, so v izključni lasti ustanovitelja, ki je imetnik avtorskih pravic vseh besedil in fotografij. Kakršnakoli distribucija, objavljanje, spreminjanje informacij, besedil, brez predhodnega pisnega soglasja avtorja, ni dovoljeno, avtor pa bo zoper kršitelja uveljavljal kazensko in materialno odgovornost.
* POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV
V podjetju TIN d.o.o. se zavedamo, da je pravica do zasebnosti ena najpomembnejših človekovih pravic. S podatki ravnamo skrbno in odgovorno. Vsakokrat veljavni Splošni pogoji veljajo ob vsakem naročilu in izvedbi le tega naročila. Zaključeno naročilo je naročnikova potrditev, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja.
1. ČLEN : Podatki o upravljalcu osebnih podatkov
Določbe tega dokumenta veljajo za zbiranje in obdelavo vseh osebnih podatkov, ki jih zbira in obdeluje družba TIN d.o.o., (nadalje UPRAVLJALEC):
Podatki o UPRAVLJAVCU:
Podjetje: TIN d.o.o.
Naslov: Kamniška cesta 24a, 1235 Radomlje
Matična številka: 5359422
Davčna številka: SI 60414316
Za vezanec za DDV: da
TRR pri NLB: SI56 0231 2001 5001 253
Telefon: 041 *** *** tel.št.na prvi strani
E-pošta: info@tin-design.si
Podatki o pooblaščeni osebi za varstvo podatkov:
Ime in Priimek/firma: Maja Bovha Rotar / direktor TIN d.o.o.
Kontaktni telefon: 041 *** *** tel.št.na prvi strani
Kontaktni e-poštni naslov: info@tin-design.si
Zakaj je tel. številka zapisana le na prvi strani? Ker nepoblaščeni iskalci lahko večkrat zapisano tel.št.zlorabijo v slabe namene.
2. ČLEN : Vrste osebnih podatkov, ki jih obdelujemo:
Osnovni kontaktni podatki :
Ime in priimek; Ulica, hišna številka; Kraj , poštna številka za potrebe pošiljanja naročila
Telefonska številka – zgodi se , da moramo karkoli v povezavi s konkretnim naročilom sporočite v najkrajšem možnem času, zato pokličemo
E-naslov - prvotno zato, da se potrdi naročilo in kasneje za prejemanje e-novic, če kupec pri atributu PRIVOLITEV izbere DA.
3. ČLEN : (podlaga za obdelavo osebnih podatkov)
3a- Naročilo je sklenitev pogodbe. Obdelava vaših podatkov je potrebna za izvedbo pogodbe, torej za izvedbo naročila /po 6-1b členu Splošne uredbe o varstvu podatkov/.
Nadalje je obdelava potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljalca /po 6-1c členu Splošne uredbe o varstvu podatkov/.
3b- Tudi izrecna PRIVOLITEV ob naročilu ali izrecna PRIVOLITEV obiskovalca spletne trgovine, da izključno e-naslov prenesemo v portal mailchimp.com za potrebe pošiljanja e-novic je podlaga za zakonito obdelavo posredovanega osebnega podatka /po 6-1a členu Splošne uredbe o varstvu podatkov/ . To privolitev lahko kadarkoli prekličete /ODJAVA ali unsubscribe ob prvi naslednji novici/.
4. ČLEN :(Nameni obdelave osebnih podatkov):
Osebne podatke zbiramo in obdelujemo z namenom:
4a-Pošiljanja naročenih izdelkov.
4b-Pošiljanja e-novic. Privolitev je izrecna in s tem je obdelava osebnega podatka zakonita. To privolitev lahko kadarkoli prekličete /ODJAVA ali unsubscribe ob prvi naslednji novici/.
5. ČLEN: (hramba osebnih podatkov)
Osnovni kontaktni osebni podatki /brez tel.št. in e-pošte/ se računovodsko hranijo, dokler ne poteče računovodski zakonski 10 letni rok za hrambo podatkov /računi/. Papirnate račune po 10ih letih uničimo z rezalnikom.
E-naslove hranimo do vaše odjave.
Pri spletnem gostitelju se podatki hranijo 6 mesecev, nakar jih trajno in učinkovito izbrišejo /po pogodbi/.
Na službenem računalniku se v datoteki KUPCI podatki hranijo 5 let /do6 let/, nakar jih 1x letno dokončno trajno in učinkovito izbrišemo vse, starejše od 5 let.
V sami spletni trgovini podatke hranimo 5 let, ker je to smiselno obdobje, ko bi lahko naročnik še želel vpogled v staro naročilo, da preveri takratno ponudbo.
6. ČLEN: (posredovanje osebnih podatkov)
O tem ali nam boste posredovali vaše osebne podatke se odločate prostovoljno.
Ne-posredovanje določenih kategorij osebnih podatkov se lahko odrazi v nemožnosti zagotavljanja storitve ali zavrnitvi sklenitve pogodbe.
Lahko pa se vpisu osebnih podatkov v spletno trgovino izognete, nas pokličete in v tem primeru bomo od vas potrebovali le podatke, ki so nujni za izpis računa in pošiljanje naročila. Ne bom vam potrebno posredovati E-naslova in tel.št., če je bila klicana številka skrita.
7. ČLEN: (dostop do osebnih podatkov)
Dostop do vaših osebnih podatkov ima znotraj družbe TIN d.o.o. direktor, ki ima pooblastila za obdelavo osebnih podatkov.
Dostop do podatkov imajo tudi podjetja, s katerimi je družba TIN d.o.o. sklenila pogodbo o obdelovanju podatkov; t.i. pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov so:
Gostitelj spletne trgovine AB TEAM d.o.o. /vse podatke/
Mini blagajna FURS za izpis računov /ime, priimek, naslov/
Računovodski servis RETEX d.o.o. /ime, priimek, naslov/
Pošta Slovenije /ime, priimek, naslov/
NLB, banka za plačilni promet /ime, priimek, naslov/
Pogodbeni obdelovalec izključno E-naslovov je www.mailchimp.com: spletni portal za varno pošiljanje e-novic. V bazo podatkov so vpisani le tisti kupci, ki ob nakupu dajo za to storitev izrecno privolitev in potencialni kupci, oz. obiskovalci spletne trgovine, ki nam pošljejo svoj e-naslov, ker izrecno privolijo v prejmanje e-novice.
Pogodbeni obdelovalci izvajajo storitev obdelave osebnih podatkov v skladu z določili pogodbe sklenjene med družbo TIN d.o.o. in njimi.
Pogodbenim obdelovalcem je prepovedano iznašanje osebnih podatkov v tretje države ali mednarodnim organizacijam.
8. ČLEN: (pravice v zvezi z osebnimi podatki):
Splošno velja:
Kadarkoli lahko preverite in zahtevate, da vas družba TIN d.o.o. seznani: ali obdeluje vaše osebne podatke, katere osebne podatke obdeluje, namen obdelave osebnih podatkov, kdo so uporabniki teh osebnih podatkov, obdobje hrambe osebnih podatkov in merila za določitev trajanja hrambe osebnih podatkov. Prav tako lahko zahtevate, da vas družba seznani z obstojem avtomatiziranega sprejemanja odločitev ter razlogi za njegovo uporabo, pomen njegove uporab in predvidene posledice.
Prav tako lahko zahtevate popravek netočnih podatkov, ter omejitev obdelave kadar:
• Oporekate točnosti podatkov, za določen čas, ki je potreben, da se točnost podatkov preveri.
• Je obdelava nezakonita, vendar ne zahtevate izbrisa podatkov, temveč omejitev njihove obdelave.
• Kadar osebnih podatkov ne potrebujemo več, jih pa potrebujete vi za uveljavljanje in obrambo pravnih zahtevkov.
V primeru, ko so izpolnjeni pogoji, ki so določeni v členu 17 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov, lahko zahtevate izbris vseh svojih osebnih podatkov (Right to be forgotten). V vsakem primeru pa kadar so bili podatki zbrani na podlagi vaše privolitve, ki ste jo je naknadno preklicali.
Zahtevate lahko tudi izpis svojih osebnih podatkov v strukturirani in berljivi obliki. Te podatke lahko brez ovir posredujete drugemu upravljalcu osebnih podatkov.
Zoper družbo TIN d.o.o. imate možnost vložiti pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če menite da družba TIN d.o.o. ali druga oseba z obdelavo vaših osebnih podatkov krši veljavno zakonodajo.
9. ČLEN: (uveljavljanje pravic)
Svoje zahtevke iz prejšnjega člena lahko naslovite na kontakt upravljalca, ki je naveden v 1. Členu tega dokumenta.
Za posredovanje osebnih podatkov lahko od vas zahtevamo, da predložite dokaze o vaši identiteti. V kolikor ne uspete zanesljivo dokazati lastne identitete, lahko vaš zahtevek iz prejšnjega člena zavrnemo.
Na vašo zahtevo iz prejšnjega člena smo vam dolžni odgovoriti takoj, ko se z njo seznanimo in pridobimo ustrezne podatke. Najkasneje pa v roku 15 dni od prejema vaše zahteve.
* VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Ko oddate naročilo to hkrati pomeni, da smo z vami sklenili pogodbo. To je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov. Da pogodbo lahko izvedemo, da naročilo lahko izpolnimo, moramo vaše podatke obdelati v skladu z zakonodajo. Ob tem vaše podatke posredujemo tudi pogodbenim podjetjem.
*
Lastnik spletne trgovine tin-design-shop.si z osebnimi podatki ravna skladno s svojimi zakonskimi obveznostmi, to je v skladu z določbami Zakona o varstvu osebnih podatkov /ZVOP-2/ ter Uredbe EU /GDPR/ in se zavezuje, da bodo ti podatki dostopni le spodaj navedenim, ki so vsi zavezani, da podatkov ne delijo s tretjimi osebami, oziroma jih uporabljajo izključno za izvedbo vašega naročila in vsega v povezavi s tem.
Vaši osebni podatki so shranjeni na službenem računalniku /TIN d.o.o./. Dostop do službenega računalnika ima izključno odgovorni pooblaščeni upravljalec Maja Bovha Rotar. Odgovornost za vse v zvezi z varovanjem vaših osebnih podatkov nosi Maja Bovha Rotar.
Kaj se dogaja v ozadju naročila:
Takoj po oddaji naročila, se vsi podatki shranijo pri pogodbenem ponudniku spletne trgovine in spletnega gostovanja /Webyshop.com* Ab Team d.o.o./ . Istočasno na info@tin-design.si dobimo e-pošto z vsemi podatki , ki ste jih vnesli v procesu naročila. Vse to poteka avtomatsko, brez osebnega vpliva.
Zatem za potrebe izvedbe naročila posredujemo nekatere vaše osebne podatke tudi naslednjim:
- podatki se vpišejo v miniblagajno FURS za izpis računa / ime, priimek, naslov/,
- do podatkov dostopa POŠTA Slovenije za potrebe dostave ,
- podatke /ime, priimek in naslov/posredujemo računovodskemu servisu RETEX d.o.o. za potrebe knjigovodstva in
- plačilni program se izvaja preko NLB Klika.
Za potrebe računovodstva se podatki hranijo v zakonsko določenem obdobju 10 let, spletni ponudnik hrani podatke 5 let od spletnega naročila. 5 let je smiselna doba, ker je to obdobje, ko bi lahko naročnik še želel vpogled v staro naročilo, da preveri takratno ponudbo.
Za potrebe izvedbe naročila nam naročnik pošlje le nujno potrebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonsko številko, e-naslov.
Zakaj telefonsko številko? Zgodi se , da moramo karkoli v povezavi s konkretnim naročilom sporočite v najkrajšem možnem času, zato pokličemo.
Zakaj E-naslov? Da lahko naročnik prejme avtomatsko potrditev naročila.
*
V procesu naročila je pri vsakem izdelku atribut PRIVOLITEV. V primeru, da izberete DA, je to za nas pravna podlaga. Vaše podatke /e-naslov/ lahko obdelujemo, ker ste v to izrecno privolili, pri čemer imate možnost to privolitev kadarkoli preklicati /klik na unsubscribe ob e-novicah ali besedo ODJAVA pošljete na info@tin-design.si/.
Kaj se dogaja z vašim e-naslovom: vaš e-naslov ročno /ne avtomatizirano/ vpišemo v spletno platformo www.mailchimp.com, ki omogoča varno in pregledno pošiljanje e-novic.
Če ste izbrali pri atributu možnost NE, to pomeni, da smemo vaše osebne podatke uporabiti izključno za izvedbo naročila, torej za izvedbo medsebojne pogodbe.
Nekateri obiskovalci spletne trgovine niste tudi kupci, vendar nam pošljete vaš e-naslov. Tudi to je za nas pravna podlaga. Vaša izrecna privolitev je za nas pravna podlaga in dovoljenje, da vam lahko pošiljamo e-novice v namen informiranja. Od pošiljanja e-novic preko portala www.mailchimp.com se lahko kadarkoli odjavite. Ali neposredno na prejeto e-pošto/unsubscribe/ ali nam na info@tin-design.si pošljete sporočilo ODJAVA.
*PIŠKOTKI:
Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani.
Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje.